- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
UCHWAŁA Nr 2 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 10 września 2012 roku w sprawie powołania stałych Komisji Senackich na kadencję 2012 - 2016
UCHWAŁA Nr 2
Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 10 września 2012 roku
w sprawie powołania stałych Komisji Senackich na kadencję 2012 - 2016
Na podstawie § 16 ust. 1 Statutu Uniwersytetu stanowi się, co następuje:
§ 1
Senat powołuje następujące stałe Komisje Senackie:
1) Senacka Komisja do spraw Rozwoju Uczelni i Finansów
a) zadania: opiniowanie wniosków mających wpływ na rozwój naukowo-dydaktyczny, strukturalny i materialny Uniwersytetu oraz inspirowanie działań służących rozwojowi uczelni, przedstawianie opinii i propozycji do planu finansowo-rzeczowego uczelni oraz opiniowanie spraw z zakresu gospodarki finansowej uczelni;
b) skład osobowy - przewodniczący i członkowie: dziekani wydziałów, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
2) Senacka Komisja do spraw Dydaktycznych
a) zadania: przestawianie opinii i propozycji w zakresie realizacji przez uczelnię zadań dydaktycznych i kierunków działań służących unowocześnianiu kształcenia w Uniwersytecie;
b) skład osobowy - przewodniczący i członkowie: prodziekani ds. dydaktycznych, przedstawiciel jednostek międzywydziałowych, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
3) Senacka Komisja do spraw Kadrowych
a) zadania: opiniowanie polityki kadrowej uczelni oraz przedstawianie propozycji w zakresie kierunków rozwoju kadrowego uczelni oraz rozwoju uprawnień akademickich, opiniowanie zasad przyznawania nagród i wyróżnień;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: przedstawiciele wydziałów, przedstawiciel jednostek międzywydziałowych, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
4) Senacka Komisja do spraw Nauki
a) zadania: opiniowanie i inicjowanie spraw z zakresu organizacji i rozwoju nauki
w uczelni oraz współpracy z gospodarką;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: prodziekani ds. nauki, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
5) Senacka Komisja do spraw Współpracy Międzynarodowej
a) zadania: opiniowanie i inicjowanie spraw z zakresu współpracy z zagranicznymi placówkami naukowymi i innymi instytucjami;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: właściwi prodziekani lub przedstawiciele wydziałów, przedstawiciel jednostek międzywydziałowych, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
6) Senacka Komisja Statutowa
a) zadania: opiniowanie wniosków w sprawie zmian lub uzupełnień do Statutu i przedstawianie ich Senatowi, rozpatrywanie sporów kompetencyjnych na podstawie przepisów prawnych Statutu;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: przedstawiciele wydziałów, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
§ 2
1. Komisje wybierają ze swego składu zastępców przewodniczących komisji. Zastępca Przewodniczącego pełni obowiązki przewodniczącego podczas jego nieobecności oraz obowiązki powierzone mu przez przewodniczącego.
2. W imieniu komisji dokumenty podpisuje przewodniczący posiedzenia komisji.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: mgr Maria Sobczak | Opublikował: Dorota Nowakowska |
Data wytworzenia: 09.09.2012 | Data publikacji: 24.09.2012 09:18 | Data aktualizacji: 24.09.2012 09:18 |
Liczba wyświetleń: 2810 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Uchw2Komsenackiekad2012-2016.doc | 58 KB |