- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 899 Senatu z dnia 26 kwietnia 2016 roku w sprawie utworzenia i likwidacji kierunków studiów oraz zmian w dotychczasowych kierunkach i specjalnościach kształcenia w Uniwersytecie
UCHWAŁA Nr 899
Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 26 kwietnia 2016 roku
w sprawie utworzenia i likwidacji kierunków studiów oraz zmian w dotychczasowych kierunkach
i specjalnościach kształcenia w Uniwersytecie
i specjalnościach kształcenia w Uniwersytecie
Na podstawie art. 11 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku - Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity: Dz.U.2012. 572 ze zm.) oraz § 14 ust. 1 pkt 3 Statutu Uniwersytetu, w związku z uchwałą
Nr 869 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 22 marca 2016 roku w sprawie określenia efektów kształcenia dla poziomów i profili kształcenia dla kierunków: dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze, inżynieria informacji, inżynieria przetwórstwa żywności, komunikacja międzykulturowa w Europie, lingwistyka w biznesie, logopedia, mechatronika (ze zm.) oraz Uchwałą Nr 898 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 26 kwietnia
2016 roku w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku położnictwo, a także Uchwałą Nr 897 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 26 kwietnia 2016 roku w sprawie określenia efektów kształcenia dla studiów drugiego stopnia kierunku mechatronika, na wniosek rad wydziałów, Senat uchwala, co następuje:
Nr 869 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 22 marca 2016 roku w sprawie określenia efektów kształcenia dla poziomów i profili kształcenia dla kierunków: dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze, inżynieria informacji, inżynieria przetwórstwa żywności, komunikacja międzykulturowa w Europie, lingwistyka w biznesie, logopedia, mechatronika (ze zm.) oraz Uchwałą Nr 898 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 26 kwietnia
2016 roku w sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku położnictwo, a także Uchwałą Nr 897 Senatu UWM w Olsztynie z dnia 26 kwietnia 2016 roku w sprawie określenia efektów kształcenia dla studiów drugiego stopnia kierunku mechatronika, na wniosek rad wydziałów, Senat uchwala, co następuje:
§ 1
1. W Uniwersytecie tworzy się kierunki studiów:
1) na Wydziale Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa – kierunek: inżynieria
informacji – w obszarach kształcenia w zakresie nauk technicznych i nauk społecznych; realizacja
kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - inżynierskich
z 7. semestralnym okresem nauki w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu
ogólnoakademickim,
informacji – w obszarach kształcenia w zakresie nauk technicznych i nauk społecznych; realizacja
kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - inżynierskich
z 7. semestralnym okresem nauki w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu
ogólnoakademickim,
2) na Wydziale Nauki o Żywności – kierunek: inżynieria przetwórstwa żywności – w obszarze
kształcenia w zakresie nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych; realizacja kształcenia
na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - inżynierskich z 7. semestralnym okresem
nauki w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim,
kształcenia w zakresie nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych; realizacja kształcenia
na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - inżynierskich z 7. semestralnym okresem
nauki w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim,
3) na Wydziale Humanistycznym – kierunek: komunikacja międzykulturowa w Europie –
w obszarach kształcenia w zakresie nauk humanistycznych i nauk społecznych; realizacja
kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki
w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim (oferta w języku
rosyjskim),
w obszarach kształcenia w zakresie nauk humanistycznych i nauk społecznych; realizacja
kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki
w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim (oferta w języku
rosyjskim),
4) na Wydziale Humanistycznym – kierunek: lingwistyka w biznesie – w obszarach kształcenia
w zakresie nauk humanistycznych i nauk społecznych; realizacja kształcenia na poziomie
stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki
w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim,
w zakresie nauk humanistycznych i nauk społecznych; realizacja kształcenia na poziomie
stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki
w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim,
5) na Wydziale Nauk Medycznych – kierunek: położnictwo – w obszarze kształcenia w zakresie
nauk medycznych, nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej; realizacja kształcenia
na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - licencjackich z 6. semestralnym okresem
nauki w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu praktycznym,
nauk medycznych, nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej; realizacja kształcenia
na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia - licencjackich z 6. semestralnym okresem
nauki w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu praktycznym,
2. W Uniwersytecie tworzy się studia drugiego stopnia na kierunkach:
1) dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze – w obszarach kształcenia w zakresie nauk
humanistycznych i nauk przyrodniczych; realizacja kształcenia w wymiarze 4. semestralnym
w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim; forma stacjonarna,
2) logopedia – w obszarach kształcenia w zakresie nauk humanistycznych, nauk społecznych, a także
w obszarze nauk medycznych, nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej; realizacja kształcenia
w wymiarze 4. semestralnym w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu
ogólnoakademickim; forma stacjonarna,
humanistycznych i nauk przyrodniczych; realizacja kształcenia w wymiarze 4. semestralnym
w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu ogólnoakademickim; forma stacjonarna,
2) logopedia – w obszarach kształcenia w zakresie nauk humanistycznych, nauk społecznych, a także
w obszarze nauk medycznych, nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej; realizacja kształcenia
w wymiarze 4. semestralnym w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu
ogólnoakademickim; forma stacjonarna,
3) mechatronika – w obszarze kształcenia w zakresie nauk technicznych; realizacja kształcenia
w wymiarze 3 semestralnym w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu
ogólnoakademickim; forma stacjonarna.
w wymiarze 3 semestralnym w zakresie ścieżki bezspecjalnościowej; studia o profilu
ogólnoakademickim; forma stacjonarna.
§ 2
Likwiduje się kierunki studiów:
1) inżynieria akwakultury, prowadzony na poziomie studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7.
semestralnym okresem nauki,
semestralnym okresem nauki,
2) inżynieria chemiczna i procesowa, prowadzony na poziomie studiów pierwszego stopnia –
inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki.
inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki.
§ 3
Likwiduje się niestacjonarną formę studiów na kierunkach:
1) filologia polska, prowadzonym na poziomie studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem
nauki,
nauki,
2) ochrona środowiska (realizowanym na Wydziale Kształtowania Środowiska i Rolnictwa),
prowadzonym na poziomie studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7.semetralnym okresem
nauki oraz na poziomie studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
prowadzonym na poziomie studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7.semetralnym okresem
nauki oraz na poziomie studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
3) prawo kanoniczne, prowadzonym na poziomie jednolitych studiów magisterskich
z 10. semestralnym okresem nauki.
z 10. semestralnym okresem nauki.
§ 4
W Uniwersytecie dokonuje się zmian w ofercie kształcenia na niżej wymienionych kierunkach studiów:
1) budownictwo:
a) tworzy się specjalność: „inżynieria drogowa”, z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3. semestralnym okresem nauki,
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3. semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się specjalność: „budowa i eksploatacja dróg”, realizowaną na poziomie stacjonarnych
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3. semestralnym okresem nauki,
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3. semestralnym okresem nauki,
2) ekonomia:
a) tworzy się specjalność: „analityka gospodarcza”, z realizacją kształcenia na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.semestralnym okresem nauki,
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się specjalności: „finanse w Unii Europejskiej” oraz „europejski rozwój gospodarczy
(oferta w języku angielskim)”, realizowane na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
(oferta w języku angielskim)”, realizowane na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
3) filologia:
a) likwiduje się „specjalność nauczycielską w zakresie języka rosyjskiego”, realizowaną na
poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem
nauki,
poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem
nauki,
4) filologia polska:
a) tworzy się specjalność: „wiedza o kulturze”, z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych
studiów pierwszego stopnia - licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów
pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
studiów pierwszego stopnia - licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów
pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
c) likwiduje się „specjalność nauczycielską w zakresie języka polskiego i wiedzy o kulturze”,
realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – licencjackich z 6.
semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym
okresem nauki,
realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – licencjackich z 6.
semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym
okresem nauki,
d) likwiduje się specjalność: „nauczanie języka polskiego jako obcego”, realizowaną na poziomie
stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
5) filozofia:
a) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów
pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych studiów
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych studiów
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
6) geodezja i kartografia:
a) tworzy się specjalność: „zdalne systemy pomiarowe”, z realizacją kształcenia na poziomie
stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki,
b) tworzy się specjalność: „gospodarka nieruchomościami”, z realizacją kształcenia na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
c) likwiduje się specjalność: geodezja i szacowanie nieruchomości”, realizowaną na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki,
b) tworzy się specjalność: „gospodarka nieruchomościami”, z realizacją kształcenia na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
c) likwiduje się specjalność: geodezja i szacowanie nieruchomości”, realizowaną na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
7) gospodarka przestrzenna:
a) tworzy się specjalności: „planowanie i inżynieria przestrzenna” oraz „urbanistyka”, z realizacją
na poziomie niestacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7. semestralnym
okresem nauki,
na poziomie niestacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7. semestralnym
okresem nauki,
b) likwiduje się specjalności: „nowoczesne gospodarowanie nieruchomościami (oferta w języku
angielskim)” oraz „zarządzanie i rozwój nieruchomości”, realizowane na poziomie stacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
angielskim)” oraz „zarządzanie i rozwój nieruchomości”, realizowane na poziomie stacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
c) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową realizowaną na poziomie niestacjonarnych studiów
pierwszego stopnia - inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki,
pierwszego stopnia - inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki,
8) historia:
a) tworzy się specjalność: „archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną”, z realizacją
kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem
nauki,
kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem
nauki,
b) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów
pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
pierwszego stopnia – licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki oraz stacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
c) likwiduje się specjalności: „archiwistyczną” oraz „specjalność nauczycielską w zakresie historii”,
realizowane na poziomie stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem
nauki,
realizowane na poziomie stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem
nauki,
9) informatyka:
a) tworzy się specjalność: „bioinformatyka”, z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.semestralnym okresem nauki (oferta
w językach: polskim i angielskim),
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.semestralnym okresem nauki (oferta
w językach: polskim i angielskim),
b) tworzy się ścieżki kształcenia realizowane w języku angielskim w zakresie specjalności:
„inżynieria systemów informatycznych” oraz „informatyka ogólna”, prowadzonych na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7.semestralnym
okresem nauki,
„inżynieria systemów informatycznych” oraz „informatyka ogólna”, prowadzonych na poziomie
stacjonarnych i niestacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7.semestralnym
okresem nauki,
c) tworzy się ścieżki kształcenia realizowane w języku angielskim w zakresie specjalności:
„techniki multimedialne” oraz „projektowanie systemów informatycznych i sieci komputerowych”,
prowadzonych na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia
z 4.semestralnym okresem nauki,
„techniki multimedialne” oraz „projektowanie systemów informatycznych i sieci komputerowych”,
prowadzonych na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia
z 4.semestralnym okresem nauki,
10) matematyka:
a) tworzy się specjalność: „matematyka finansowo-ubezpieczeniowa” (oferta w językach: polskim
i angielskim), z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia –
licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
i angielskim), z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia –
licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
b) tworzy się ścieżki kształcenia realizowane w języku angielskim w zakresie specjalności:
„matematyka stosowana” oraz „nauczanie matematyki”, prowadzonych na poziomie
stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.semestralnym okresem nauki,
„matematyka stosowana” oraz „nauczanie matematyki”, prowadzonych na poziomie
stacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.semestralnym okresem nauki,
c) tworzy się ścieżkę kształcenia realizowaną w języku angielskim w zakresie specjalności:
„nauczanie matematyki”, prowadzoną na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia –
licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
„nauczanie matematyki”, prowadzoną na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia –
licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
d) likwiduje się specjalność: „matematyka stosowana”, realizowaną na poziomie stacjonarnych
studiów pierwszego stopnia –licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
studiów pierwszego stopnia –licencjackich z 6. semestralnym okresem nauki,
11) nauki o rodzinie:
a) tworzy się specjalność: „organizator prorodzinnej przestrzeni kulturowej”, z realizacją
kształcenia na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.
semestralnym okresem nauki,
kształcenia na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.
semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się specjalność: „organizacja sfery kultury”, realizowaną na poziomie stacjonarnych
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
12) odnawialne źródła energii:
a) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową realizowaną w języku angielskim na poziomie studiów
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
13) ogrodnictwo:
a) tworzy się specjalność: „roślinne surowce kosmetyczne i dietetyczne”, z realizacją kształcenia
na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7. semestralnym
okresem kształcenia,
na poziomie stacjonarnych studiów pierwszego stopnia – inżynierskich z 7. semestralnym
okresem kształcenia,
14) pedagogika:
a) tworzy się specjalności: „edukacja i aktywizacja społeczności lokalnych” oraz „pedagogika
kreatywności i zdolności”, z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych
studiów pierwszego stopnia-licencjackich z 6.semestralnym okresem nauki,
kreatywności i zdolności”, z realizacją kształcenia na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych
studiów pierwszego stopnia-licencjackich z 6.semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się specjalności: „edukacja i aktywizacja społeczności lokalnych” oraz „pedagogika
szkolna z przedsiębiorczością”, realizowane na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
szkolna z przedsiębiorczością”, realizowane na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
15) pedagogika specjalna:
a) tworzy się specjalność: „wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością”,
z realizacją na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.
semestralnym okresem nauki,
z realizacją na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych studiów drugiego stopnia z 4.
semestralnym okresem nauki,
16) rolnictwo:
a) likwiduje się specjalność: „rolnictwo precyzyjne”, realizowaną na poziomie niestacjonarnych
studiów pierwszego stopnia - inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki,
studiów pierwszego stopnia - inżynierskich z 7. semestralnym okresem nauki,
b) likwiduje się specjalność: „agrobiotechnologia”, realizowaną na poziomie niestacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
studiów drugiego stopnia z 3 semestralnym okresem nauki,
17) stosunki międzynarodowe:
a) likwiduje się ścieżkę bezspecjalnościową, realizowaną na poziomie stacjonarnych studiów
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki,
18) teologia:
a) tworzy się ścieżkę bezspecjalnościową, z realizacją na poziomie stacjonarnych jednolitych
studiów magisterskich z 10. semestralnym okresem nauki,
studiów magisterskich z 10. semestralnym okresem nauki,
19) zarządzanie:
a) tworzy się specjalność: „logistyka”, z realizacją na poziomie stacjonarnych i niestacjonarnych
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki (oferta w języku angielskim).
studiów drugiego stopnia z 4. semestralnym okresem nauki (oferta w języku angielskim).
§ 5
1. Kształcenie na utworzonych uchwałą kierunkach studiów i formach kształcenia, specjalnościach
i formach studiów, prowadzone będzie od 1 października 2017 roku na podstawie programów
kształcenia, programów studiów, w tym planów studiów dostosowanych do efektów kształcenia,
określonych przez Senat odpowiednio dla poziomu i profilu kształcenia danego kierunku.
i formach studiów, prowadzone będzie od 1 października 2017 roku na podstawie programów
kształcenia, programów studiów, w tym planów studiów dostosowanych do efektów kształcenia,
określonych przez Senat odpowiednio dla poziomu i profilu kształcenia danego kierunku.
2. Absolwenci utworzonych kierunków i form kształcenia, otrzymują dyplom ukończenia studiów oraz tytuł
zawodowy na podstawie uzyskanych kwalifikacji, w zależności od kierunku studiów i formy kształcenia,
w zakresie zrealizowanej specjalności.
zawodowy na podstawie uzyskanych kwalifikacji, w zależności od kierunku studiów i formy kształcenia,
w zakresie zrealizowanej specjalności.
3. Studenci, realizujący naukę na zlikwidowanych niniejszą uchwałą kierunkach studiów, specjalnościach
kształcenia, formach studiów, kontynuują naukę zgodnie z rozpoczętym cyklem kształcenia według
programu kształcenia, programu i planu studiów do momentu jego zakończenia.
kształcenia, formach studiów, kontynuują naukę zgodnie z rozpoczętym cyklem kształcenia według
programu kształcenia, programu i planu studiów do momentu jego zakończenia.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: prof. dr hab. Ryszard Górecki | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 25.04.2016 | Data publikacji: 29.04.2016 14:37 | Data aktualizacji: 29.04.2016 14:37 |
Liczba wyświetleń: 2318 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Uchw899.docx | 23.12 KB |