- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Biuro Kadr i Spraw Socjalnych
Strona została usunięta dnia: 2 październik, 2012 - 11:46
Biuro Kadr i Spraw Socjalnych
ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8-10, 10-719 Olsztyn
tel. +4889 523-34-74; fax 524-03-28
kod ewidencji korespondencji: 90-0300; kod finansowy: 9003
Kierownik
mgr inż. Jerzy Brzóska
tel. +4889 523-34-74
Z-ca Kierownika
inż. Danuta Kowalczyk
tel. +4889 523-37-71
Do obowiązków Biura należy:
1. wykonywanie zadań zleconych przez Rektora związanych z realizacją polityki kadrowej określonej przez Senat,
2. realizowanie we współpracy z kierownikami jednostek organizacyjnych uczelni uczelnianej polityki zatrudnieniowej nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi,
3. prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą pracowniczą wynikającą ze stosunku pracy i ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, a w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji i akt osobowych pracowników Uniwersytetu,
2) załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emerytury i renty,
3) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom nagród i odznaczeń państwowych, resortowych oraz Rektora,
4) współdziałanie z Uczelnianą Komisją Odwoławczą do spraw Oceny Nauczycieli Akademickich, z Rzecznikiem Dyscyplinarnych oraz Komisją Dyscyplinarną do spraw Nauczycieli Akademickich,
5) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem zawodowym, kształceniem, dokształcaniem i doskonaleniem kwalifikacji pracowników niebędących nauczycielami akademickim,
6) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.
Sekcja Kadr Nauczycieli Akademickich
ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 9 i 10, 10-719 Olsztyn
tel. +4889 523-34-74, fax 524-03-28
kod ewidencji korespondencji: 90-0301; kod finansowy: 9003
Kierownik sekcji
mgr inż. Bożena Zalewska tel. +4889 523-34-74
Specjaliści
mgr inż. Anna Zinkiewicz tel. +4889 523-32-97
mgr inż. Joanna Kardaś tel. +4889 524-52-02
mgr Marta Hetmańska tel. +4889 523-44-03
Samodzielni referenci
mgr inż. Joanna Surowiec tel. +4889 523-44-03
Starszy referent
mgr Agnieszka Czaplejewicz tel. +4889 523-44-26
mgr inż. Bożena Kołakowska tel. +4889 523-44-26
Sekcja Kadr Pracowników
Nie Będących Nauczycielami Akademickimi
ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn
tel. +4889 523-37-74
kod ewidencji korespondencji: 90-0302; kod finansowy: 9003
Kierownik sekcji
Marianna Skowasz-Spas tel. +4889 523-37-74
Specjalista
Ewa Bałundo tel. +4889 523-48-60
Hanna Walczak tel. +4889 523-43-41
Starszy referent
mgr inż. Katarzyna Akus-Piotrowska tel. +4889 523-43-41
Sekcja Nauczycieli Akademickich i Sekcja Kadr Pracowników Nie Będących Nauczycielami Akademickimi, każda w odniesieniu do odpowiedniej (wynikającej z nazwy sekcji) grupy pracowników:
1. prowadzą akta osobowe pracowników,
2. przygotowują dokumenty oraz informacje dotyczące potrzeb kadrowych jednostek organizacyjnych,
3. przygotowują dokumentację dotyczącą nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
4. przyjmują, ewidencjonują i sprawdzają pod względem formalnym wnioski w sprawach:
a. awansów pracowników,
b. postępowania kwalifikacyjnego dotyczącego zatrudniania nauczycieli akademickich na poszczególne stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. odbycia stażu krajowego,
5. opracowują roczne i wieloletnie plany oraz sprawozdania i analizy dotyczące:
a. stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego nadawanych przez jednostki Uniwersytetu,
b. tytułów i stopni naukowych uzyskiwanych przez pracowników Uniwersytetu,
c. postępowania kwalifikacyjnego wobec nauczycieli akademickich,
d. naukowego i zawodowego stażu krajowego,
e. stypendiów i urlopów naukowych,
6. kierują i nadzorują przebieg wstępnych badań lekarskich pracowników Uniwersytetu,
7. informują o trybie i warunkach dokształcania oraz uzyskiwania w tym celu przewidzianych przepisami form pomocy,
8. prowadzą sprawy związane ze szkoleniem zawodowym, kształceniem,
dokształcaniem i doskonaleniem kwalifikacji pracowników niebędących
nauczycielami akademickim,
9. rozliczają czas pracy pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10. przygotowują dokumentację związaną z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę,
11. prowadzą sprawy dotyczące szkolenia, doskonalenia zawodowego, kursów specjalistycznych oraz przygotowują materiały sprawozdawcze i analityczne,
12. opracowują, przy współudziale kierowników jednostek organizacyjnych, wnioski w sprawach odznaczeń i wyróżnień pracowników oraz prowadzą ewidencję w tym zakresie,
13. wystawiają legitymacje służbowe i ubezpieczeniowe, potwierdzają ich ważność oraz prowadzą obowiązującą w tym zakresie ewidencję,
14. przygotowują dokumenty związane z nadaniem stopnia doktora i doktora habilitowanego,
15. prowadzą statystykę w sprawach objętych zakresem działania,
16. zapewniają obsługę administracyjną senackiej komisji do spraw kadrowych, uczelnianej komisji oceniającej, komisji dyscyplinarnej nauczycieli akademickich, komisji ds. opiniowania wniosków o tytuł doktora honoris causa,
17. przekazują jednostce organizacyjnej odpowiedzialnej za sprawy inwentaryzacji bieżące informacje o zmianach na stanowiskach osób materialnie odpowiedzialnych,
18. dokonują zgłoszenia pracowników i członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
Sekcja Socjalna
ul. Jana Licznerskiego 4B, pok. 13, 10-721 Olsztyn
tel./fax +4889 523-34-00; e-mail: barbara.kuczmarska@uwm.edu.pl
kod ewidencji korespondencji: 90-0303; kod finansowy: 9003
Kierownik
mgr Barbara Kuczmarska tel. +4889 523-34-00
Specjaliści
mgr Wiesław Turemko tel. +4889 523-36-00
Starszy referent
mgr Aleksandra Kacprzyk tel. +4889 523-36-00
Referent
Ewa Fafińska tel. +4889 523-36-00
Izabela Gawkowska tel. +4889 523-36-00
Sekcja Socjalna :
1) organizuje i administruje uczelnianą bazą rekreacyjno-wypoczynkową ,
2) organizuje wypoczynek dla pracowników Uniwersytetu i ich rodzin,
3) organizuje imprezy rekreacyjne i sportowe o charakterze cyklicznym,
4) organizuje uroczystości i imprezy dla pracowników i ich rodzin np. choinka noworoczna, wycieczki, zakup biletów na imprezy kulturalne,
5) współpracuje ze związkami zawodowymi przy planowaniu wydatków, realizacji zadań, bieżącej analizie wypoczynku pracowników Uczelni i ich rodzin oraz emerytów i rencistów,
6) sporządza plan podziału środków funduszu socjalnego,
7) kompletuje dokumentację dotyczącą uzyskiwania przez pracowników pomocy na cele socjalne i mieszkaniowe,
8) prowadzi komputerową bazę danych dotyczącą świadczeń socjalnych,
9) prowadzi sprawozdawczość w zakresie realizowanych zadań.
· REGULAMIN ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Kadr i Spraw Socjalnych | Wytworzył: mgr inż. Jerzy Brzóska | Opublikował: Dorota Nowakowska |
Data wytworzenia: 25.02.2007 | Data publikacji: 23.10.2007 11:48 | Data aktualizacji: 02.10.2012 11:46 |
Liczba wyświetleń: 88455 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |