- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 2 z dnia 20 września 2016 roku w sprawie powołania stałych Komisji Senackich na kadencję 2016-2020
UCHWAŁA Nr 2
Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 20 września 2016 roku
w sprawie powołania stałych Komisji Senackich na kadencję 2016-2020
Na podstawie § 16 ust. 1 Statutu Uniwersytetu stanowi się, co następuje:
§ 1
Senat powołuje na kadencję 2016-2020 następujące stałe Komisje Senackie:
1) Senacka Komisja do spraw Rozwoju Uczelni i Finansów
a) zadania: opiniowanie wniosków mających wpływ na rozwój naukowo-dydaktyczny, strukturalny
i materialny Uniwersytetu oraz inspirowanie działań służących rozwojowi uczelni,
przedstawianie opinii i propozycji do planu finansowo-rzeczowego uczelni oraz opiniowanie
spraw z zakresu gospodarki finansowej uczelni;
i materialny Uniwersytetu oraz inspirowanie działań służących rozwojowi uczelni,
przedstawianie opinii i propozycji do planu finansowo-rzeczowego uczelni oraz opiniowanie
spraw z zakresu gospodarki finansowej uczelni;
b) skład osobowy - przewodniczący i członkowie: dziekani wydziałów, przedstawiciele związków
zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu
Doktorantów.
zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu
Doktorantów.
2) Senacka Komisja do spraw Dydaktycznych
a) zadania: przestawianie opinii i propozycji w zakresie realizacji przez uczelnię zadań
dydaktycznych i kierunków działań służących unowocześnianiu kształcenia w Uniwersytecie;
dydaktycznych i kierunków działań służących unowocześnianiu kształcenia w Uniwersytecie;
b) skład osobowy - przewodniczący i członkowie: prodziekani ds. dydaktycznych, przedstawiciel
Studium Języków Obcych, przedstawiciel Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
przedstawiciel Biblioteki Uniwersyteckiej, przedstawiciele związków zawodowych,
przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
Studium Języków Obcych, przedstawiciel Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
przedstawiciel Biblioteki Uniwersyteckiej, przedstawiciele związków zawodowych,
przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
3) Senacka Komisja do spraw Kadrowych
a) zadania: opiniowanie polityki kadrowej uczelni oraz przedstawianie propozycji w zakresie
kierunków rozwoju kadrowego uczelni oraz rozwoju uprawnień akademickich, opiniowanie zasad
przyznawania nagród i wyróżnień;
kierunków rozwoju kadrowego uczelni oraz rozwoju uprawnień akademickich, opiniowanie zasad
przyznawania nagród i wyróżnień;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: przedstawiciele wydziałów, przedstawiciel
Studium Języków Obcych, przedstawiciel Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
przedstawiciel Biblioteki Uniwersyteckiej, przedstawiciele związków zawodowych,
przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
Studium Języków Obcych, przedstawiciel Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
przedstawiciel Biblioteki Uniwersyteckiej, przedstawiciele związków zawodowych,
przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
4) Senacka Komisja do spraw Nauki
a) zadania: opiniowanie i inicjowanie spraw z zakresu organizacji i rozwoju nauki w uczelni
oraz współpracy z gospodarką;
oraz współpracy z gospodarką;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: prodziekani ds. nauki, przedstawiciel Biblioteki
Uniwersyteckiej, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu
Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
Uniwersyteckiej, przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu
Studenckiego, przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
5) Senacka Komisja do spraw Współpracy Międzynarodowej
a) zadania: opiniowanie i inicjowanie spraw z zakresu współpracy z zagranicznymi placówkami
naukowymi i innymi instytucjami;
naukowymi i innymi instytucjami;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: właściwi prodziekani lub przedstawiciele
wydziałów, przedstawiciel Studium Języków Obcych, przedstawiciel Biblioteki Uniwersyteckiej,
przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego,
przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
wydziałów, przedstawiciel Studium Języków Obcych, przedstawiciel Biblioteki Uniwersyteckiej,
przedstawiciele związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego,
przedstawiciel Samorządu Doktorantów.
6) Senacka Komisja Statutowa
a) zadania: opiniowanie wniosków w sprawie zmian lub uzupełnień do Statut i przedstawianie
ich Senatowi, rozpatrywanie sporów kompetencyjnych na podstawie przepisów prawnych
Statutu;
ich Senatowi, rozpatrywanie sporów kompetencyjnych na podstawie przepisów prawnych
Statutu;
b) skład osobowy – przewodniczący i członkowie: przedstawiciele wydziałów, przedstawiciele
związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu
Doktorantów.
związków zawodowych, przedstawiciel Samorządu Studenckiego, przedstawiciel Samorządu
Doktorantów.
§ 2
1. Pracami komisji kieruje przewodniczący lub jego zastępca.
2. Przewodniczącego wskazuje uchwała w sprawie powołania komisji.
3. Na wniosek Rektora lub właściwego Prorektora uchwała o powołaniu komisji może wskazywać
również zastępcę przewodniczącego.
również zastępcę przewodniczącego.
4. Jeżeli w uchwale powołującej skład komisji nie został wskazany zastępca przewodniczącego,
jego wyboru dokonuje się na pierwszym w kadencji posiedzeniu.
jego wyboru dokonuje się na pierwszym w kadencji posiedzeniu.
5. Zastępca przewodniczącego, podczas nieobecności przewodniczącego, pełni jego obowiązki.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: prof. dr hab. Ryszard Górecki | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 19.06.2016 | Data publikacji: 23.09.2016 08:34 | Data aktualizacji: 23.09.2016 08:36 |
Liczba wyświetleń: 2871 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Uchw2.doc | 61 KB |