- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Nr 271 z dnia 20 marca 2018 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr 25 z dnia 22 listopada 2016 roku w sprawie Zasad wewnętrznej gospodarki finansowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
UCHWAŁA Nr 271
Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 20 marca 2018 roku
w sprawie zmiany Uchwały Nr 25 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 22 listopada 2016 roku w sprawie Zasad wewnętrznej gospodarki finansowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 22 listopada 2016 roku w sprawie Zasad wewnętrznej gospodarki finansowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Na podstawie § 14 ust. 1 pkt 16 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ustala się
co następuje:
co następuje:
§ 1
W Załączniku do Uchwały Nr 25 Senatu z dnia 22 listopada 2016 roku „Zasady wewnętrznej gospodarki finansowej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, wprowadza się następujące zmiany:
1) w całym tekście nazwa „Wydział Nauk Medycznych” zostaje zastąpiona nazwą „jednostki tworzące
Collegium Medicum”,
Collegium Medicum”,
2) w rozdziale I pkt 9 datę „10 grudnia” zastępuje się datą „30 listopada”,
3) w rozdziale II pkt 1 ppkt 6) otrzymuje brzmienie „projekty dydaktyczne”,
4) w rozdziale II pkt 1 skreśla się ppkt 8),
5) w rozdziale II pkt 3 ppkt 1) skreśla się literę i),
6) w rozdziale II pkt 5 określenie „wydatki w danej pozycji” zastępuje się określeniem „koszty danego
rodzaju”,
rodzaju”,
7) Rozdział II pkt 6 otrzymuje brzmienie: „Zasady rozliczania działalności jednostek
międzywydziałowych, Biblioteki Uniwersyteckiej i Pływalni Uniwersyteckiej:”,
międzywydziałowych, Biblioteki Uniwersyteckiej i Pływalni Uniwersyteckiej:”,
8) w rozdziale II pkt 6 ppkt 1) otrzymuje brzmienie: „Koszty działalności wyżej wymienionych jednostek
pokrywane są z przychodów własnych oraz ze środków poszczególnych wydziałów w wysokości
niezbędnej do pokrycia sumy tych kosztów wynikającej z planów finansowych jednostek,
przyjmowanych przez Rektora”,
pokrywane są z przychodów własnych oraz ze środków poszczególnych wydziałów w wysokości
niezbędnej do pokrycia sumy tych kosztów wynikającej z planów finansowych jednostek,
przyjmowanych przez Rektora”,
9) w rozdziale II pkt 6 ppkt 2) otrzymuje brzmienie: „W kosztach Międzywydziałowego Ośrodka
Edukacyjnego i Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji
Medycznej wydziały uczestniczą proporcjonalnie do liczby godzin dydaktycznych przez nie
realizowanych. Wydziały uczestniczą w pokrywaniu kosztów Studium Języków Obcych, Studium
Wychowania Fizycznego i Sportu oraz Pływalni Uniwersyteckiej proporcjonalnie do liczby studentów
korzystających z zajęć w ww. jednostkach. Natomiast obciążenie wydziałów kosztem działalności
Biblioteki Uniwersyteckiej jest proporcjonalne do liczby studentów tych wydziałów. Dane potrzebne
do ustalenia powyższych kluczy podziałowych dotyczyć powinny bieżącego roku akademickiego”,
Edukacyjnego i Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum z Centrum Symulacji
Medycznej wydziały uczestniczą proporcjonalnie do liczby godzin dydaktycznych przez nie
realizowanych. Wydziały uczestniczą w pokrywaniu kosztów Studium Języków Obcych, Studium
Wychowania Fizycznego i Sportu oraz Pływalni Uniwersyteckiej proporcjonalnie do liczby studentów
korzystających z zajęć w ww. jednostkach. Natomiast obciążenie wydziałów kosztem działalności
Biblioteki Uniwersyteckiej jest proporcjonalne do liczby studentów tych wydziałów. Dane potrzebne
do ustalenia powyższych kluczy podziałowych dotyczyć powinny bieżącego roku akademickiego”,
10) w rozdziale VII pkt 4 sformułowanie „ubiegać się o dofinansowanie ze środków będących
w dyspozycji Rektora” zastępuje się sformułowaniem „zwrócić się do Rektora o dofinansowanie
ze środków własnych Uczelni”.
w dyspozycji Rektora” zastępuje się sformułowaniem „zwrócić się do Rektora o dofinansowanie
ze środków własnych Uczelni”.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Biuro Rektora | Wytworzył: prof. dr hab. Ryszard Górecki | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 19.03.2018 | Data publikacji: 27.03.2018 13:39 | Data aktualizacji: 27.03.2018 13:39 |
Liczba wyświetleń: 1767 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
uchw271.doc | 31 KB |