- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
Konkurs na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Instytucie Geodezji i Budownictwa w Katedrze Geoinformacji i Kartografii
DZIEKAN WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII
UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE
ogłasza konkurs
na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Instytucie Geodezji i Budownictwa w Katedrze Geoinformacji i Kartografii
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymagania określone w art. 113 ustawy
z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
- posiadają stopień naukowy doktora nauk technicznych w dyscyplinie geodezja i kartografia
- posiadają w całym dorobku co najmniej 100 pkt. MNiSW, w tym co najmniej 50 pkt.
w czasopismach z list MNiSW posiadających IF, w tym co najmniej 20 pkt. jako pierwszy autor.
ponadto:
- posiadają dorobek naukowy w zakresie geoinformacji i kartografii poparty wskaźnikami bibliometrycznymi,
- wykazują się zainteresowaniami naukowymi w zakresie wykorzystania geoinformacji jako narzędzia wspierającego prace planistyczne i procesy zarządzania przestrzenią,
- wykazują się biegłą znajomością języka obcego nowożytnego i biegłą znajomością języka polskiego (dot. obcokrajowców).
Wykaz dokumentacji konkursowej:
1. Podanie o zatrudnienie na ww. stanowisku kierowane do Prorektora ds. Kadr UWM w Olsztynie.
2. Życiorys.
3. Kwestionariusz osobowy (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
4. Odpis lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu potwierdzającego uzyskanie stopnia
naukowego doktora.
naukowego doktora.
5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia itp.)
6. Pisemna opinia promotora lub bezpośredniego przełożonego z ostatniego miejsca pracy.
7. Pisemne sprawozdanie z dotychczasowej działalności naukowo-badawczej, dydaktycznej
i organizacyjnej (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
i organizacyjnej (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
8. Opracowanie dotyczące zainteresowań i planów naukowych, badawczych, publikacyjnych,
dydaktycznych i organizacyjnych w perspektywie co najmniej pięciu lat - opracowanie
w formie konspektu nie powinno przekraczać 2 stron formatu A4.
dydaktycznych i organizacyjnych w perspektywie co najmniej pięciu lat - opracowanie
w formie konspektu nie powinno przekraczać 2 stron formatu A4.
9. Informacja Kandydata o spełnieniu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich
(załącznik nr 4 do Statutu UWM w Olsztynie, tabela 1a)
(załącznik nr 4 do Statutu UWM w Olsztynie, tabela 1a)
10. Dokument potwierdzający znajomość języka obcego nowożytnego.
11. Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego – dotyczy obcokrajowców.
12. Oświadczenie, że Uniwersytet Warmińsko-Mazurskie w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy
w rozumieniu przepisu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
w rozumieniu przepisu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
13. Deklaracja złożenia oświadczenia, o którym mowa w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) w sprawie zaliczania do dyscypliny
naukowej (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.) w sprawie zaliczania do dyscypliny
naukowej (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
14. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku nauczyciela
akademickiego – dotyczy kandydatów spoza Uniwersytetu
(http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
akademickiego – dotyczy kandydatów spoza Uniwersytetu
(http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
15. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (http://wg.uwm.edu.pl/postepowanie_konkursowe).
Informacje:
- Dokumenty wymienione w pkt 6, 7 i 8 należy przesłać dodatkowo w formie elektronicznej na adres: wg.dziekan@uwm.edu.pl
- Zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w Biurze Dziekana Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Prawocheńskiego 15, 10-720 Olsztyn-Kortowo, pok. 16, w terminie od 16 lipca 2020 do 17 sierpnia 2020 roku w godz. 8.00-10.00.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od upływu terminu składania dokumentów.
- Postępowanie konkursowe przewiduje prezentację Kandydata przed Komisją Konkursową osiągnięć i planów, o których mowa w pkt 7 i 8 zgłoszenia do niniejszego konkursu.
- O terminie posiedzenia Komisji Konkursowej Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Okres zatrudnienia na stanowisku adiunkta przewidziany jest na dwa lata.
- Wynagrodzenie dla stanowiska adiunkta wynosi 4 680 zł brutto.
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania konkursowego.
- Konkurs ma charakter jednoetapowy.
- Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez Kandydata
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Wydział Geoinżynierii | Wytworzył: prof. dr hab. Paweł Wielgosz - dziekan | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 16.07.2020 | Data publikacji: 21.07.2020 08:40 | Data aktualizacji: 21.09.2020 11:29 |
Liczba wyświetleń: 980 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
M_Gerus-Gościewska.pdf | 1.23 MB |