- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
OGŁOSZENIE O PRACĘ DLA STUDENTÓW (1 osoba) w ramach projektu pt: Opracowanie technologii dezintegracji biomasy lignocelulozowej z wykorzystaniem pulsacyjnego pola elektrycznego LIDER/8/0026/L-9/17/NCBR/2018 realizowanego w Katedrze Inżynierii Środowiska
OGŁOSZENIE O PRACĘ DLA STUDENTÓW (1 osoba)
w ramach projektu pt:
Opracowanie technologii dezintegracji biomasy lignocelulozowej z wykorzystaniem pulsacyjnego pola elektrycznego LIDER/8/0026/L-9/17/NCBR/2018 realizowanego w Katedrze Inżynierii Środowiska – Instytut Inżynierii i Ochrony Środowiska/Wydział Geoinżynierii
FORMA ZATRUDNIENIA: UMOWA CYWILNOPRAWNA NA OKRES 6 MIESIĘCY
WYMAGANIA
- Posiadanie statusu studenta studiów drugiego stopnia;
- Wykształcenie wyższe: biotechnologia, ochrona środowiska, inżynieria środowiska;
- Umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
- Dobra organizacja czasu i miejsca pracy
WARUNKI ZATRUDNIENIA
Umowa zlecenia dotyczącą realizacji zadania 3. Eksploatacja dezintegratora w istniejącej instalacji biogazowej polegająca m.in. na Przygotowaniu i wprowadzaniu substratu do reaktora fermentacyjnego; Sprawdzaniu urządzeń kontrolno-pomiarowych reaktora fermentacyjnego; Wykonywaniu analiz fizyko-chemicznych; Prac technicznych związanych z obsługą fermentora; Prac technicznych związanych z obsługą stanowiska dezintegracyjnego PEF.
Okres realizacji 01.09.2021 – 28.02.2022.
WYMAGANE DOKUMENTY
· CV uwzględniające aktualne dane teleadresowe
· Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończenia studiów I stopnia
· Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119,str. 1)”.
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119,str. 1)”.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: dawid.szwarc@uwm.edu.pl w terminie do 2 sierpnia 2021 r.
POZOSTAŁE INFORMACJE:
· Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
rozpatrywane.
· Złożone dokumenty nie będą zwracane.
· Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy
kwalifikacyjnej.
kwalifikacyjnej.
· Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia
o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Wydział Geoinżynierii | Wytworzył: dr inż. Agata Głowacka-Gil | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 27.07.2021 | Data publikacji: 29.07.2021 12:26 | Data aktualizacji: 29.07.2021 12:26 |
Liczba wyświetleń: 484 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |