- menu przedmiotowe
- Status prawny
- Władze Uniwersytetu
- Wewnętrzne akty prawne
- Działalność Uniwersytetu
- Struktura organizacyjna
- Doktoraty i habilitacje
- Ogłoszenia i komunikaty
- Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich
- Oferty zatrudnienia w projektach
- Baza dokumentów
- Regulaminy
- Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
- Studia i studenci
- Programy studiów
- Oceny Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- dostęp do informacji
- obsługa biuletynu UWM
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE ZATRUDNI PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO W BIURZE REKTORA
Strona została usunięta dnia: 22 grudzień, 2021 - 14:29
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
ZATRUDNI PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO
W BIURZE REKTORA
W BIURZE REKTORA
Miejsce pracy: Olsztyn, Biuro Rektora
Czas pracy: pełen etat, umowa o pracę
ZAKRES GŁÓWNYCH OBOWIĄZKÓW:
· zapewnienie właściwego funkcjonowania sekretariatu;
· organizacja oraz obsługa zebrań, spotkań oraz uroczystości akademickich;
· organizacja wyjazdów służbowych;
· przygotowanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
i archiwalną;
i archiwalną;
· prowadzenie rejestru i ewidencji określonych odrębnymi przepisami.
WYMAGANIA:
· wykształcenie wyższe,
· znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
· znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel),
· znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO,
· umiejętność pracy w zespole i z interesantami (otwartość, uprzejmość, komunikatywność),
· terminowość i dokładność w realizacji zadań,
· doświadczenie w pracy administracyjnej, w okresie nie późniejszym niż 3 ostatnie lata,
· samodzielność i odpowiedzialność,
· otwartość na zmiany i rozwój własny.
ZAINTERESOWANE OSOBY SKŁADAJĄ:
1. CV i list motywacyjny;
2. Kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
3. Podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”,
w Dziale Kadr UWM w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pokój 8 w opisanej kopercie
z imieniem, nazwiskiem oraz „Rekrutacja – pracownik administracyjny w Biurze Rektora” lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
z imieniem, nazwiskiem oraz „Rekrutacja – pracownik administracyjny w Biurze Rektora” lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa 21.01.2022 r.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo
do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Informacje o dokumencie:
Jednostka: Dyrektor Gabinetu Rektora | Wytworzył: dr inż. Wiesław Jastrzębski | Opublikował: Zofia Konopka |
Data wytworzenia: 21.12.2021 | Data publikacji: 22.12.2021 14:29 | Data aktualizacji: 22.12.2021 14:29 |
Liczba wyświetleń: 1623 | Historia aktualizacji | Drukuj ten dokument |